Sunday, 17 June 2012

SIJIL BERHENTI HILANG

hai semua.....

lusa ada interview kat SPA. excited la jugak.. sekarang ni tengah mengulangkaji tentang isu-isu yang mungkin ditanya masa interview nanti..
tapi yang menjadi masalahnya, Sijil Berhenti Sekolah hilang la pulak.... macamana nak buat????
pagi tadi pergi sekolah teknik batu pahat mintak tolong buatkan yang baru... kena marah pulak....
pastu siap mintak laporan polis tunjuk sebab kehilangan.... bukan tu je, dia leh buat dalam masa 1-2 minggu!!!!!! mana nak sempat tunggu 1-2 minggu??? memang macamni ke cara nye? or sebab diorang xnak tolong?

sebab masa dah suntuk... xdapat la nak cari sijil berhenti tu. so, lusa datang interview tanpa surat berhenti sekolah tu. nasib la... tawakkal je yang boleh....

hmmmm wish me luck yea!

lepas interview nanti saya akan citer pulak soalan-soalan yang diorang tanya....:D

see you soon.....:)

2 comments:

  1. lah kena marah ke... bukan tu kerja diorng ke

    ReplyDelete
  2. Boleh ke interview tanpa sijil behenti sekolah? Email sy syakira_twins9311@yahoo.com. sy interview 17hb ni

    ReplyDelete